Monday, April 1, 2013

Kelantan Vs SHB Da Nang FC 2 April 2013 AFC Cup (Live Streaming)


Live Streaming Kelantan Vs SHB Da Nang FC 2 April 2013 AFC Cup  | Pada malam ini akan berlangsungnya satu perlawanan AFC Cup di antara pasukan Kelantan FA selaku wakil dari Malaysia menentang pasukan SHB Da Nang FC wakil dari Vietnam. Perlawanan ini akan diadakan di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu Kelantan pada jam 8.45 malam.

The Red Warriors dijangkakan akan menghadapi perlawanan dengan baik kerana mereka baru-baru ini menewaskan peneraju Liga Super 2013 iaitu ATM Vs Kelantan dengan jaringan gol 3-2 di Stadium Paroi.

Bojan Hodak telah memaklumkan kepada orang ramai bahawa kedua-dua pemain import mereka iaitu Dimitri Petratos dan Nwakaemi Dickson akan bermain dalam perlawanan ini kerana khidmat mereka dalam Liga Juara-Juara V telah dihentikan. Kelantan sekali lagi akan bergantung kepada kapten berpengaruh mereka iaitu Radzi Badhri bagi mengucar kacirkan pihak lawan.

Khairul Fahmi Che Mat bersedia untuk meneruskan matlamat, beliau adalah salah satu pemain terbaik pada separuh pertama terhadap ATM, manakala jasa Norfarhan juga boleh dibalas dengan diturukan sebagai kesebelasan utama selepas menjaringkan gol yang memenangi terhadap ATM.

Untuk SHB Da Nang FC, ​​dua pemain penting mereka Huynh Quoc Anh dan Pham Nguyen tidak akan pergi ke Malaysia kerana kedua-dua mereka akan berehat berikutan kepenatan kerana jadual perlawanan yang padat.

Selain daripada itu, semua pemain senior mereka yang lain akan melancong ke Malaysia. Pasukan mereka terdiri daripada beberapa pemain antarabangsa Vietnam dan mereka akan bermain bersungguh-sungguh untuk mengekalkan tempat mereka di kedudukan teratas kumpulan dengan dua kemenangan daripada dua perlawanan.

Barisan Kebarangkalian Kelantan 

Fahmi 
Daudsu - Nik Shahrul - Obinna - Zairul
Farhan - Badhri - Nwakaiemi - Faiz
Indra - Petratos

Barisan Kebarangkalian SHB Da Nang FC
Thanh Binh
Duy Lam - Hai Lam - Goia - Tan Dien
Anh Khoa - Minh Phuong - Thanh Hung - Quach Tan
Merlo - Mrwand

Live Streaming Kelantan Vs SHB Da Nang FC

Scroll kebawah pada kotak bawah dan tekan fullscreen ini untuk menonton


No comments:

Post a Comment