Friday, April 5, 2013

Johor Darul Takzim Vs Selangor 6 April 2013 Live Streaming Piala FA

Johor Darul Takzim Vs Selangor 6 April 2013 Live Streaming Suku Akhir Piala FA.

Johor Darul Takzim Vs Selangor 6 April 2013 Live Streaming Piala FA | Selain daripada perlawanan Kelantan menentang Sarawak, satu lagi pertembungan Suku Akhir Piala FA 2013 akan berlangsung diantara pasukan Johor Darul Takzim menentang Selangor FA.

Perlawanan yang akan diadakan di Stadium Tan Sri Dato Haji Hassan Yunos itu akan bermula pada jam 8:45 malam.

JDT yang tewas di tangan Selangor pada perlawanan Liga Super 9 Mac 2013 yang lepas dengan jaringan 1-4 sudah semestinya akan menurunkan kesebelasan terbaik bagi menebus kekalahan memalukan di Stadium Shah Alam yang lepas.

Berikutan itu, pasukan dari selangor iaitu di bawah bimbinagn Irfan Bakti sudah semestinya akan menukar corak permainan mereka supaya pasukan JDT tidak dapat membaca permainan mereka dari awal untuk mengatasi JDT. Selangor yang telah tewas 1-2 di tangan pasukan Xuan Thanh Sai Gon baru baru ini pasti akan bermain bersungguh-sungguh untuk mengembalikan rentak kemenangan mereka.

Apa-apa pon sama-sama kita nantikan keputusan di akhir perlawanan nanti. Perlawanan ini akan disiarkan secara langsung menerusi Astro Arena 801 dan pihak kami akan menyediakan link live streaming di bawah ini. Selamat menonton. Sebarang masalah kami memohon maaf kerana live streaming yang kami gunakan adalah perkongsian dari laman lain. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment