Thursday, March 7, 2013

Fuh Sadis! Lelaki Ini Di Nobatkan Manusia Tergemuk Di Dunia


Fuh Sadis! Lelaki Ini Di Nobatkan Manusia Tergemuk Di Dunia | LONDON - Seorang lelaki Inggeris yang memakan lapan hotdog untuk sarapan pagi nya dinobatkan sebagai manusia tergemuk di dunia. Hingga saat ini, lelaki seberat 368 kilogram itu memerlukan 18 pasukanperubatan untuk mengurusnya.

Pasukan perubatan yang ketika ini merawat Martin adalah kakitangan ambulans, dan merupakan pegawaijururawat profesional. Untuk membantunya masuk ke kereta, lapan orang pasukan paramedik harusmengangkat tubuh raksasa Martin kerana dia tidak dapat bergerak dengan sendirinya..

Selama dua kali sehari, Martin harus menjalani pemeriksaan perubatan. Empat orangjururawat juga harus memandikannya selama tiga kali sehari dan mengawasikesehataannya kerana dengan berat badan yang sangat berat, kesihatan Martin akan semakin menurun.

Martin tampil sebagai manusia terberat di dunia selepas Manuel Uribe yang berberat kira 500 kilogram menjalankan dietnya. Berat Martin juga terbukti mengalahkan Paul Mason yang dahulu sempat dinobatkan menjadi manusia terberat di dunia.

No comments:

Post a Comment