Saturday, March 30, 2013

Kisah Benar Di Sebalik Pasangan Berkepir Berdua-Duaan Di Tanah Suci Mekah



Kisah Benar Di Sebalik Pasangan Berkepir Berdua-Duaan Di Tanah Suci Mekah | Kali pertama tengok, timbul juga rasa pelik. Nak jatuhkan hukum pun aku tak tahu sangat sebab aku tengok gambar ni pada mulanya di facebook. Hanya gambar dan beberapa ayat negatif pasal gambar ni.

Selepas tengok gambar kedua, baru saya mula perhatikan bahagian yang dianak-panahkan tu. Sebelum ni memang tak perasan langsung pasal tu. Perasan tak?


Actually saya tak faham pun bahasa Arab di sebelah kanan tu. Tapi kalau mengikut kandungan email yang saya dapat, saudara tu dipapah oleh isterinya sebab kurang upaya. Tak tahulah mereka ni betul-betul suami isteri ke tak. Bagi saya, takkan pasangan bercinta nak bercanda di tanah suci kot. Mesti orang yang ingin berada di tempat macam ni dapat bezakan halal dan haram.

Kalau kandungan email ni betul, harapnya pasangan ni mendapat rahmatNya. Walaupun berkeadaan macam tu masih nampak usahanya untuk beramal. Sebagaimana yang selalu digunakan, don’t judge a book by its cover.

No comments:

Post a Comment