Tuesday, March 26, 2013

Fuh Berani! Wanita Ini Selamber Tumbuk Beruang Untuk Selamatkan Anjingnya


Fuh Berani! Wanita Ini Selamber Tumbuk Beruang Untuk Selamatkan Anjingnya | Seorang wanita Alaska berusia 22 tahun berkata pada hari Rabu, dia menumbuk beruang hitam di muka untuk menyelamatkan anjing kecilnya daripada dibawa dan mungkin dimakan.

Pemastautin di Juneau, Brooke Collins berkata dia memukul beruang pada Ahad malam untuk menyelamatkan nyawa anjingnya, Fudge. Dia berkata dia mendapati beruang menunduk ke bawah, memegang Fudge di dalam cengkamannya dan menggigit belakang leher anjing.

"Ianya seperti apabila mereka makan salmon," kata Collins. "Saya menjerit-jerit. Anjing saya menjerit. Saya berlari kepadanya ... saya hanya menumbuk ia betul-betul di muncung dan ia melepaskan."

Collins berkata, teman lelakinya kemudian menakutkan beruang itu hingga lari. "Saya fikir ia lebih terkejut daripada segala-galanya," katanya.

Collins, seorang pendandan rambut yang telah tinggal di Juneau sepanjang hidupnya, berkata dia biasa dengan beruang dan tahu bagaimana untuk mengambil langkah berjaga-jaga di sekeliling mereka.

No comments:

Post a Comment