Tuesday, March 26, 2013

Fuh Bangang! Bekas Ahli Bina Badan Lelaki Kini Menjadi Ahli Bina Badan Wanita?


Fuh Bangang! Bekas Ahli Bina Badan Lelaki Kini Menjadi Ahli Bina Badan Wanita? | Berusia 42 tahun, Chris Tina Foxx Bruce hujung minggu ini akan bersaing dalam pertandingan Border States Classic Bodybuilding.

Pelatih peribadi dari San Diego itu telah datang jauh sejak kali terakhir memasuki pertandingan bina badan hampir 20 tahun yang lalu. Beliau memulakan terapi hormon pada tahun 2008, melengkapkan transformasi dari lelaki kepada wanita transgender dengan implan payudara dan pembedahan muka pada tahun 2009.

Bruce bercerai dengan isterinya pada tahun 2007. Bekas isterinya (kedua-duanya adalah kekasih di sekolah tinggi) - tidak mengetahui bahawa bekas suaminya telah transgender sehingga tahun ini.

Kini, Bruce memasuki dunia semula bina badan yang kompetitif untuk kali pertama sejak tahun 1993, dan kali ini sebagai pesaing wanita - walaupun, secara anatominya dia masih lelaki.

Menurunkan berat badan daripada 230 paun kepada 190 paun untuk melayakkan diri, sirambut perang yang berketinggian 6 kaki 1 inci ini menjelaskan sukar berlatih sebagai seorang wanita.

No comments:

Post a Comment