Wednesday, March 27, 2013

Permohonan Biasiswa 2013 (Senarai Biasiswa Dan Pinjaman Terkini)

Senarai Permohonan Biasiswa 2013 Dan Pinjaman Untuk Melanjutkan Pelajaran Diploma Ijazah Sarjana, Master, Biasiswa 2013 Yang Masih Terbuka.

Senarai Permohonan Biasiswa 2013 Dan Pinjaman Untuk Melanjutkan Pelajaran | Seperti yang kita sedia maklum, para pelajar lepasan STPM 2012 dan juga lepasan SPM 2012 telah pon mendapat keputusan masing-masing. Sudah semestinya para pelajar mahu melanjutkan pelajaran ke pringkat lebih tinggi. So adik-adik dah buat permohonan ke IPTA/IPTS ke belum?

Kepada yang belum membuat permohonan, segeralah berbuat demikian kerana hanya tinggal beberapa IPTA/IPTS sahaja yang masih menerima permohonan kemasukan IPTA/IPTS sesi 2013/2014.

Bagi yang dah buat permohonan dan mungkin ada yang dah dapat tawaran mahupun belum, anda boleh mencuba peluang untuk mendapatkan biasiswa daripada kerajaan Malaysia mahupun mana-mana badan berkanun atau syarikat lain. Untuk melihat lebih lanjut mengenai syarat kelayakan, cara memohon dan sebagainya adik-adik boleh menekan pautan yang kami sediakan di bawah ini.

Biasiswa ini terbuka kepada para pelajar yang ingin menyambung pengajian ke peringkat A-Level, Pra-U, Diploma, Ijazah mahupun peringkat Master. Pelajar lepasan SPM, STPM, Diploma, Ijazah dan Master layak memohon bergantung kepada terma dan syarat yang ditetapkan.

Jom kita tengok senarai-senarai biasiswa yang ditawarkan untuk pelajar seluruh Malaysia:
Selamat maju jaya kepada semua pelajar, semoga anda terus maju melangkah ke hadapan. Yang mana tak berjaya untuk mendapat biasiswa jangan putus asa, terus mintak dan berdoa kepada-Nya.

Mutiara Kata, Kata-Kata Hikmah dan Motivasi untuk menaikkan semangat adik-adik.

No comments:

Post a Comment