Wednesday, March 20, 2013

Malaysia Vs Yemen 22 Mac 2013 (Live Streaming Kelayakan Piala Asia)

Live Streaming Malaysia Vs Yemen 22 Mac 2013 Kelayakan Piala Asia 2015.

Live Streaming Malaysia Vs Yemen 22 March 2013 Kelayakan Piala Asia 2015 | Esok bertempat di Stadium Shah Alam Selangor akan berlangsungnya satu pertembungan Kelayakan Piala Asia 2015 antara 2 pasukan dari benua Asia iaitu pasukan Malaysia menentang pasukan Yemen FA pada jam 8:45 malam.

Merujuk Ranking FIFA terkini, Malaysia sekarang berada di kedudukan ke 164 terburuk dalam sejarah bola sepak Malaysia setakat ini. Manakala, Yemen pula sekarang berada di kedudukan ke 170, 6 tangga di bawah kedudukan Malaysia.

Jadi, atas kertas dilihat malaysia mempunyai peluang cerah untuk memenangi perlawanan ini meskipun skuad Kebangsaan ketika ini dirundung berbagai krisis dari segi pengurusan mahupun kejurulatihan. K. Rajagopal selaku Ketua Jurulatih Skuad Malaysia haruslah memastikan kemenagan dikecapi bagi mengembalikan kepercayaan FAM dan rakyat Malaysia terhadap beliau dan skuad kebangsaan ketika ini.

Para penyokong dijempt hadir ke stadium Shah Alam bagi menyokong pasukan kebangsaan untuk menyuntik semangat mereka. Tiket boleh dibeli dengan harga RM30 bagi orang dewasa dan RM5 bagi kanak-kanak.

Seperti biasa kami akan menyediakan link live streaming kepada anda untuk meyaksikan pertembungan di antara pasukan Malaysia menentang pasukan Yemen ini.

No comments:

Post a Comment