Monday, March 25, 2013

Fuh Ngeri! Inilah Gambar Mangsa Piranha


Fuh Ngeri! Inilah Gambar Mangsa Piranha | Ikan pirana bukan ikan peliharaan , bukan untuk dimakan , bukan untuk dijual . Pirana sejenis ikan cannibal yang menyukai daging dan tidak pernah kenyang apabila makan . Ikan pirana memburu dengan cara berkumpulan . Mangsa2nya tak mungkin berpeluang untuk selamat apabila di kerkah. 

Gigi pirana setajam jarum suntikan , rahangnya sekuat rahang harimau mampu menhancurkan tulang2 mangsa bukan saja dagingnya .. Jika jumpa pirana jangan cuba2 tebar jala . Pancing je dia kemudian ketuk kepala dia dengan hammer. Haiwan ini tak boleh dibiarkan , seperti haiwan berbisa yang lain , ular . lipan labah2 dan lain2 diakui turut menyumbang kepada faktor kematian . Begitu halnya dengan ikan pirana. 

Tapi kalau nak rasa daging pirana tu , nak buat goreng kicap ke apa ke cubalah. Dosa tanggung sendiri .. Photo2 ngeri mangsa ikan pirana ni saya perolehi dari sumber .. Para dokor sedang buat bedah siasat dan menemui 3 ekor ikan . Dan diantaranya PIRANA . Memang sah lelaki ni mati akibat di kerkah pirana...



No comments:

Post a Comment