Thursday, March 21, 2013

Fuh Misteri! Lobak Merah Berwajah Toyol Ditemui



Fuh Misteri! Lobak Merah Berwajah Toyol Ditemua | Yvonne Darnell tidak percaya matanya apabila dia menarik satu makhluk aneh dari dalam tanah di taman beliau.

Wanita berusia 46 tahun itu telah membuat penemuan yang luar biasa di rumahnya di Burgess Hill, West Sussex, England.

Beliau berkata: "Saya tidak percaya. Ia amat melucukan. Saya melihat dan berfikir, Ia kelihatan seperti bayi makhluk asing."

"Saya menunjukkan kepada rakan-rakan dan pelanggan saya di tempat kerja dan mereka berkata saya perlu  hubungi The Argus."

"Saya telah memanggilnya Kevin." Katanya, Evie kucing peliharaannya, memberi pandangan mencurigakan terhadap Kevin tetapi keluarganya berfikir bahawa ia adalah comel.

Ntah dia makan atau tidak lobak merah ganjil itu. Rupanya boleh dikatakan seakan-akan toyol, siap dengan kepala dan kaki, cuma tiada tangan. 

No comments:

Post a Comment