Wednesday, March 20, 2013

Fuh Gila! Lelaki Ini Kahwin Kali Ke Dua, Tetapi Kali Ini Jadi Isteri Pula


Lelaki Ini Kahwin Kali Ke Dua, Tetapi Kali Ini Jadi Isteri Pula | Seperti kebanyakan pasangan, Barry dan Anne Watson mahu memperbaharui ikrar perkahwinan mereka.

Tetapi setelah mereka melalui sembilan tahun selepas perkahwinan mereka, terdapat perbezaan yang besar ... Barry kali ini adalah seorang wanita yang dipanggil Jayne.

Dan Anne hanya terlalu gembira untuk meneruskan majlis tersebut untuk menunjukkan betapa dia mengasihi isteri barunya.

"Pada mulanya Anne amat marah apabila saya memberitahunya saya ingin menukar jantina," kata Barry, 43, bekas pemandu bas yang menukar namanya kepada Jayne.

"Perkahwinan kami telah melalui masalah dan dia fikir saya telah menipu dengan wanita lain. Tetapi saya hanya mahu menjadi salah satu."

"Anne datang untuk menerima saya yang saya mahu dan sayang pada saya sebagai Jayne. Memperbaharui ikrar kami seolah-olah cara yang paling sesuai untuk memberitahu dunia betapa gembira kita dengan kehidupan baru kami."

No comments:

Post a Comment