Tuesday, March 12, 2013

SEXY : Model Sedang Mandi Pada Pelancaran Sony Xperia Z (6 Gambar)

Terdapat sesuatu yang menarik semasa pelancaran Sony Xperia Z di Republik Chezko. Telefon pintar yang memiliki ciri-ciri hebat seperti kalis air ini diperkenalkan kepada umum dengan cara yang cukup unik. 

Operator telefon, T-Mobile memberikan sajian terbaru dalam pelancaran Sony Xperia Z di Republik Chezko. Telefon pintar yang dikenali dengan memiliki ciri hebat seperti kalis air ini dilancarkan melalui model yang sedang mandi.

Seperti dikutip AndroidAuthority, model cantik yang hanya mengenakan bikini merah muda ini di lihat mandi di bawah pancuran air sambil menelefon dan bergaya dengan menggunakan Sony Xperia Z.

Selain menampilkan model seksi berbikini, T-Mobile juga menampilkan model lelaki yang juga di lihat sedang mandi dengan menggunakan Sony Xperia Z. Inilah cara paling unik dari operator telefon dalam memperkenalkan produk jualannya.

Xperia Z merupakan produk terbaru dari Sony. Telefon pintar yang memiliki ciri utama kalis air dan kalis debu ini di perbuat dengan menggunakan bahan yang mudah dibentuk dan tahan lasak..

Sony Xperia Z memiliki skrin layar sesentuh berukuran lima inci dengan penampilan penuh video HD yang disematkan bersama teknologi Mobile Bravia Engine 2.

Untuk bahagian pemacunya, Xperia Z menggunakan prossesor Snapdragon S4 dual-core 1,5GHz dengan RAM sebesar 2GB. Perangkat yang berjalan dengan sistem operasi Android 4.1 ini juga dilengkapi kamera utama beresolusi 13 megapiksel.






No comments:

Post a Comment