Tuesday, March 12, 2013

Semakan Keputusan SPM 2012 Secara Online Dan Pesanan Ringkas (SMS)

Semakan keputusan SPM 2012 secara online dan SMS

Semakan Keputusan SPM 2012 Secara Online Dan SMS (Pesanan Ringkas) | Nampaknya dah tak lama keputusan SPM tahun 2012 akan diumumkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia melalui sekolah-sekolah di seluruh Malaysia. Seperti yang diberitahu sebelum ini dalam artikel Tarikh Keputusan SPM 2012, pada 20 Mac 2013 ini bermula jam 10.00 pagi, pelajar dan ibu bapa boleh mula menyemak result SPM.

Seperti yang kita ketahui, zaman yang semakin moden ketika ini akan memudahkan lagi para pelajar dan juga ibu bapa untuk membuat semakan mengenai keputusan SPM tanpa perlu beratur panjang di sekolah. Perkhidmatan semakan secara online dan SMS memberi kelebihan kepada para pelajar terutamanya pelajar yang tinggal berjauhan dari sekolah.


Jadi, agi memudahkan para pelajar, ibu bapa dan juga guru-guru Menyemak Result SPM 2012, kami menyediakan langkah-langkah untuk membuat semakan secara online dan SMS.

Semak Keputusan SPM 2012 Secara Online

  1. Masuk ke laman Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah, kemudian tekan pada semakan ibubapa di sebelah kiri laman tersebut. 
  2. Gambar seperti dibawah ini akan keluar dan isikan maklumat yang diperlukan
Semakan SPM Online Dan SMS, Fuh Semakan, Keputusan SPM 2012,


Semak Keputusan SPM 2012 Secara SMS

  • Anda boleh semak keputusan SPM 2012 secara SMS dengan menaip SPM <Nombor KP> <Nombor Giliran> dan hantar ke 15888.
Semakan SPM Online Dan SMS, Fuh Semakan, Keputusan SPM 2012,

Dr Fuh mengucapkan selamat maju jaya dan semoga mendapat result yang cemerlang kepada adik-adik. Kepada yang berjaya mendapat keputusan yang cemerlang seperti yang di impikan, tahniah Dr Fuh ucapkan. Bagi yang gagal, jangan sekali-kali berputus asa kerana pasti ada hikmah di sebaliknya. Kuatkan lagi usaha anda!

No comments:

Post a Comment