Tuesday, March 12, 2013

Selangor Vs Tampines Rovers 13 Mac 2013 AFC Cup Live Streaming

live streaming

Live Streaming Selangor Vs Tampines Rovers AFC Cup 13 March 2013 2013 | Pada malam ini akan berlangsungnya perlawanan Asian Football Confederation (AFC) Cup di antara pasukan dari Malaysia, Selangor FA menentang Pasukan dari Singapura iaitu Tempines Rovers FC.

Perlawanan akan diadakan di Stadium Shah Alam, Selangor dan dijangkakan sepak mula pada jam 8.45 malam ini bersamaan 13 March 2013 (Rabu). Selangor yang tewas mengejut di tangan kelab dari India, East Bengal FC 0-1 pada perlawanan pertama peringkat kumpulan pastinya mahu bangkit dan terus memberi persaingan.

Pada perlawanan ini, dilihat Selangor memiliki kelebihan bermain di tempat sendiri dengan bakal dibanjiri penyokong tempatan bagi memberi sorakan buat pasukan Red Giants

Walaupun ramai penganalisa bola sepak meramalkan Selangor bakal memenangi pada perlawanan malam ini, Tampines Rovers sudah semestinya akan memberikan tentangan sengit dengan membariskan kesebelasan utama terbaik mereka yang rata-ratanya pemain import dari luar negara Singapura.

Bagi mencerahkan peluang untuk ke pusingan seterusnua, kedua-dua pasukan iaitu Selangor FA dan juga Tempines Rovers akan berkerja keras mendapatkan 3 mata penuh malam ni. Sudah semestinya permainan pada malam ini akan lebih menarik dan lebih rancak.

Perlawanan ini akan di siarkan secara langsung di saluran TV9 dan kami akan menyediakan video live streaming untuk peminat bola sepak semua.

Scroll kebawah pada kotak bawah dan tekan fullscreen ini untuk menonton


Sekiranya berlaku sebarang masalah tekan "Refresh TV"

No comments:

Post a Comment