Friday, March 8, 2013

Lions XII Vs Kelantan 9 Mac 2013 (Siaran Tertunda Dan Keputusan)

siaran trtunda dan keputusan lions xii vs kelantan

Lions XII Vs Klantan 9 Mac 2013 (Siaran Tertunda Dan Keputusan) | Selain perlawanan Liga Super 2013 di antara pasukan Selangor Vs Johor Darul Takzim, satu lagi perlawanan tumpuan dijangkan berlangsung di antara pasukan Lions XII dari Singapura menentang Kelantan FA.

Perlawanan ini akan berlangsung di Stadium Jalan Besar, Singapore di mana sepak mula dijangkakan pada jam 7:45 malam waktu tempatan. 

Singapore yang menghuni tangga ke-4 Liga dengan berbaki 1 perlawanan berbanding Kelantan yang berada di tempat ke 7 setelah mengharungi 10 perlawanan dilihat memiliki banyak kelebihan dari segi psikologi apabila mereka bermain di tempat sendiri tambahan pula mereka sudah biasa bermain di padang buatan sintetik berbanding Kelantan.

Walau bagaimana pun, pasukan The Red Warriors pastinya tidak mahu toleh ke belakang dan mengimpikan kemenangan bagi bersaing di tempat "top 3" Liga Super 2013 bagi mencerahkan lagi peluan kepada mereka unuk bermain pada perlawanan AFC musim hadapan.

Siaran langsung tidak dapat ditayangkan kerana pihak Astro menayangkan perlawanan di antara pasukan Selangor menentang pasukan JDT. Namun demikian, siaran tertunda akan ditayangkan di saluran Astro Arena 801 pada jam 11:00 malam.

Jadi kami menyediakan link live streaming astro arena untuk anda menonton siaran tertunda yang akan diadakan pada jam 11 malam. Kami juga akan meng update keputusan semasa perlawanan ini sehingga ke wisel penamat.


Keputusan Terkini Perlawanan

0"   Lions XII [0] - [0] Kelantan FA

No comments:

Post a Comment